Vytvor nám nové logo a ZÍSKAJ 2500 EUR!

7. 6. 2021, Blog, novinky

UNIVERSAL maklérsky dom, a.s. vyhlasuje verejnú obchodnú súťaž na vyhotovenie loga. Zapojiť sa môže každý – spoločnosť aj jednotlivec, skúsená agentúra aj grafik na začiatku svojej kariéry. V prípade, že máte záujem spojiť vaše meno s úspešnou spoločnosťou, ktorá patrí medzi TOP lídrov v odvetví, máte jedinečnú príležitosť.

1. Východiská pre zadanie

UNIVERSAL maklérsky dom, a.s. oslávi v novembri 2021 už 20. výročie svojho vzniku, čo ju robí najstaršou - najdlhšie fungujúcou, slovenskou maklérskou spoločnosťou na trhu. Vstup do tretieho desaťročia svojho pôsobenia oslávi veľkolepým gala večerom za prítomnosti približne 400 VIP hostí. Jedným z hlavných bodov programu bude aj prezentácia nového loga, ktorým sa spoločnosť bude prezentovať ďalších minimálne 10 – 15 rokov.

Hlavné hodnoty, na ktorých si spoločnosť zakladá a bude zakladať aj v budúcnosti sú dôveryhodnosť, profesionalita a priateľskosť, ako smerom ku zákazníkom, tak aj smerom k obchodným partnerom a vlastným kolegom.

Napriek tomu, že UNIVERSAL vyznáva tradičné hodnoty, jeho cieľom je byť modernou spoločnosťou určujúcou trendy vo finančnom sprostredkovaní a byť lídrom v digitalizácii a aplikovaní najnovších technológií, čo sa mu úspešne darí. 

Claim, za ktorým si UNIVERSAL stojí – „keď potrebujete pomôcť“ je vyjadrením vzťahu k svojim zákazníkom aj k časti obyvateľstva s ťažkou životnou udalosťou, čoho dôkazom je charitatívna činnosť a vlastná nadácia.

UNIVERSAL patrí s viac než 160 000 klientmi, viac ako 670 sprostredkovateľmi a s viac ako 1 700 produktami medzi TOP 5 maklérskych spoločností pôsobiacich na slovenskom trhu, pričom medzi slovenskými spoločnosťami je na úplnom vrchole pomyselného rebríčka.

UNIVERSAL rastie každý rok od svojho vzniku a tento trend nezastavila ani kríza v roku 2020, ktorý sa tak stal z pohľadu produkcie rekordným.

2. Prečo nové logo

Aktuálne logo je:

- trochu zastarané

- kvôli tvaru ťažko použiteľné v niektorých propagačných materiáloch

20. výročie je míľnik, ktorý si zaslúži definíciu nového smerovania k ďalším vytýčeným métam, nové logo bude jedným z jeho nositeľov.

3. Charakter nového loga

UNIVERSAL uvíta riešenia nového loga v dvoch typoch – vychádzajúce z aktuálneho loga (možnosť zachovania „panáčika“ a farieb, ale s ich modernizáciou) a úplne nové logo podľa vytvorenia „príbehu“ realizátora. Nové logo by malo byť:

- nadčasové, zároveň však jednoduché a elegantné

- „user friendly“ – použiteľné v rôznych druhoch a formátoch médií

- ľahko zapamätateľné

- (asi) bez claimu – aby bolo použiteľné aj pre český trh

4. Podmienky súťaže

Do súťaže sa zapojíte zaslaním vášho grafického návrhu loga na adresu marketing@universal.sk do 27. 6. 2021.

Jeden autor môže do súťaže prihlásiť maximálne 5 rôznych vyhotovení loga. Je len na vás, či prihlásite jeden návrh, dva alebo či využijete celú možnú kapacitu a pošlete nám rovno 5 návrhov. 

Návrhy je potrebné posielať v pdf alebo jpg formátoch, pričom jeden súbor môže mať veľkosť maximálne 1,5 MB. Ak budete chcieť, môžete poslať aj krátky opis vami navrhovaného riešenia, nie je to však podmienkou. Porota zložená z členov vedenia spoločnosti UNIVERSAL maklérsky dom, a.s. vyberie do finále 3 najlepšie návrhy a ak medzi nimi bude aj ten váš, pozveme vás na jeho prezentáciu do sídla spoločnosti. Z finále vzíde víťaz súťaže.

Výhercu vyhlásime najneskôr 13. 8. 2021 a podpíšeme s ním Zmluvu o dielo na 2 500 eur. Detailné podmienky súťaže a návrh Zmluvy o dielo nájdete na priložených linkoch.

DOKUMENTY:

- Obchodná verejná súťaž
- Zmluva o dielo a postúpení práv autora 

Ak vás článok zaujal a chcete sa poradiť, neváhajte nás kontaktovať

okres
ĎAKUJEME VAŠA SPRÁVA BOLA ODOSLANÁ...
PRI ODOSIELANÍ SPRÁVY DOŠLO K CHYBE...
NOVINKY

UNIVERSAL sa teší z úspechu na trhu s medziročným rastom o 29,2%
Rok 2018 je pre spoločnosť Universal maklérsky dom a.s ďalším úspešným rokom a medziročne rastie o 29,2%. Je to rok, v ktorom je lídrom technologických inovácií. Pre klientov sme spustili novú aplikáciu IŠanón, online úverovú a sporiacu kalkulačku a v neposlednom rade biometrický podpis.   Rozhovor s generálnym riaditeľom Marcelom Zeleňákom. Čo je vašou najväčšou vychytávkou v roku 2018? Je to jednoznačne aplikácia iŠanón. Čo je hlavným prínosom iŠanonu pre klienta? Hlavnou výhodou iŠanonu je, že všetky zmluvy, ktoré má klient vytvorené, môže mať touto cestou pohodlne po ruke v elektronickej podobe na jednom mieste. Klient týmto spôsobom nikdy nestratí žiaden kontakt na sprostredkovateľa.   V prípade, že sa klient ocitne v situácii kedy je potrebné hlásenie škody, pomocou iŠanonu je to možné pre všetky poisťovne na jednom mieste.   Čo je ďalšou výhodou iŠanonu? Možnosť ukladania vlastných dokumentov do iŠanonu. Je to praktické a pohotové, každý klient má všetky svoje potrebné dokumenty priamo v aplikácii neustále so sebou.   Čo nové máte pre sprostredkovateľov? Aj v tomto roku robíme všetko preto, aby sme naším kolegom čo najviac uľahčili ich prácu. Rozšírili sme možnosti podpisovania zmlúv biometricky. Dnes už vieme uzatvoriť pomocou biometrického podpisu zmluvy v životnom poistení so štyrmi partnermi: Aegon, Axa, Generali, Uniqa. Významnou pomocou je, že aj záznam z jednania podpisujú naši kolegovia biometricky.  Môžu vaši klienti uzatvárať sporenie elektronicky? Áno, samozrejme. Aktuálne sme jediná spoločnosť s možnosťou uzatvorenia sporenia v spoločnosti EIC elektronicky s biometrickým podpisom. Súčasťou elektronizácie je aj Single Sign On, kde sme dnes už takto prepojení so 6 partnermi. V najbližšej dobe pribudne do skupiny s biometrickým podpisom a Single Sign On spoločnosť NN. Akým spôsobom motivujete vašich sprostredkovateľov? Pre našich kolegov vytvárame výnimočné podmienky v rámci internej siete UMD, kde významnou motivačnou zložkou sú štvrťročné bonusy a kredity. V Broker Poole je to možnosť budovať si vlastnú firmu podľa svojich predstáv a samozrejme kredity. Aké sú ekonomické výsledky Universalu? UMD rástol viac ako 29 % oproti rovnakému obdobiu minulého roka. Najvýznamnejší nárast sme zaznamenali v úveroch 121%, sporení a neživotnom poistení. Podarilo sa nám udržať tempo produkcie v životnom poistení aj napriek tomu, že investičná zložka sa presunula do sporenia. Tento rast by nebol možný bez našich sprostredkovateľov, ktorým sa chcem aj touto cestou poďakovať.  ...

 čítaj viac
NOVINKY

Ako si udržať dobrú náladu a neupadnúť do depresie
Vážení čitatelia, prinášame Vám ďalšiu tému zo série blogových príspevkov od našej kolegyne, transformačnej koučky Moniky Slávikovej. Veríme, že sa vám v poradí druhý článok z tohto súdka bude páčiť. #kedpotrebujetepomoct sme tu pre Vás. Pohodlne sa usaďte, či už to bude so šálkou kávy ale čaju a vychutnajte si príjemné a ničím nerušené čítanie.  Mnohí z nás momentálne riešia situáciu, ako sa udržať v dobrej psychickej kondícii. Keďže to nie je jednoduché, rozhodla som sa vám pomôcť jednoduchým postupom, ktorý mi pomáha, ako je to už v nadpise spomenuté, udržať si dobrú náladu a neupadnúť do depresie.  Tento postup spočíva v tom, že si kladiem otázky a sama si na nich odpovedám. Je dôležité si uvedomiť, že momentálnu situáciu neovplyvníme a je dôležité ju prijať. Pretože prítomnosť vždy zvládnete – vždy ste ju predsa zvládli.  Tieto otázky som si položila teraz, aby som sa udržala v dobrej nálade, napriek tomu, že sa veci okolo mňa rýchlo menia. 1. Čo mi v minulosti pomohlo v ťažkej situácii, aby som nepodľahla negatívnemu rozmýšľaniu? Napísaný konkrétny plán na najbližšie obdobie, čo robiť v danom týždni, v danom dni. V priebehu dňa postupujem podľa toho, čo som si napísala – práca, rodina, relax... 2. Čo ma v týchto dňoch najviac ovplyvňuje? Ako ja sama o tejto situácii rozmýšľam. Preto si strážim svoje myšlienky. Naozaj si na nich dávam pozor. Vedome si to uvedomujem. 3. Čo urobím s negatívnymi myšlienkami? Nebudem im venovať svoju pozornosť. Ako prídu, tak odídu. Keď o nich nediskutujem s inými, ani sa o nich nerozprávam sama so sebou, odchádzajú rýchlejšie. Keď si ich všimnem, hneď sa sústreďujem na to, čo práve robím. 4. Čo je pre mňa teraz dôležité dodržiavať? Pracovať podľa harmonogramu dňa.  Idem bod po bode od rána, ako som si naplánovala. Diár to istí. Môj systém ma drží, aby som nevybočovala, keď to nie je nutné. 5. Čo potrebujem vedieť ohľadom COVID-19? Aktuálne správy, nariadenia, informácie pre mňa a moju rodinu. Čítam si ich na internete, krátko, raz za deň. Počúvanie z rádia alebo TV počas celého dňa mi odvádzalo pozornosť od toho, čo som chcela robiť, preto to už nerobím. 6. Čo viem skutočne ovplyvniť v tejto situácii? Dodržiavať nariadenia, využívať dostupné systémy. Pracujem z domu - využívam online systémy, dezinfikujem domácnosť, ušila som rúška, chránim seba a svoju rodinu. Sme zdraví a som za to vďačná. 7. Ako budem vedieť, že tento postup je pre mňa správny? Na konci dňa si urobím zhodnotenie, ako som na tom. Večer si zhodnotím, čo sa mi podarilo a teší ma to. Čo som neurobila alebo nestihla urobiť, zapíšem podľa dôležitosti na ďalšie dni. Som spokojná, lebo robím to, čo dnes môžem ovplyvniť. Toto je 7 bodov, ktoré mne osobne pomáhajú udržať sa v dobrej psychickej kondícii. Ako to máte vy? Tiež sa riadite osvedčenými postupmi a máte zorganizovaný čas alebo si na to nepotrpíte a napriek tomu to zvládate? Napíšte nám do komentára: a/ V ktorých bodoch to máte ako ja? b/ Čo Vás dnes potešilo a spríjemnilo vám deň? Nabudúce vám načrtnem tému: Ako som si zladila home office a time manažment.  Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov a transformačná koučka  ...

 čítaj viac
NOVINKY

Ako zvládnúť home office
...

 čítaj viac
Potrebujete pomôcť?
+ 421 903 292 292
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

PORTOS LOGIN

WEBMAIL