UNIVERSAL sa teší z úspechu na trhu s medziročným rastom o 29,2%

29. 8. 2018, Blog, novinky

Rok 2018 je pre spoločnosť Universal maklérsky dom a.s ďalším úspešným rokom a medziročne rastie o 29,2%. Je to rok, v ktorom je lídrom technologických inovácií. Pre klientov sme spustili novú aplikáciu IŠanón, online úverovú a sporiacu kalkulačku a v neposlednom rade biometrický podpis.  

Rozhovor s generálnym riaditeľom Marcelom Zeleňákom.

Čo je vašou najväčšou vychytávkou v roku 2018?

Je to jednoznačne aplikácia iŠanón.

Čo je hlavným prínosom iŠanonu pre klienta?

Hlavnou výhodou iŠanonu je, že všetky zmluvy, ktoré má klient vytvorené, môže mať touto cestou pohodlne po ruke v elektronickej podobe na jednom mieste. Klient týmto spôsobom nikdy nestratí žiaden kontakt na sprostredkovateľa.  

V prípade, že sa klient ocitne v situácii kedy je potrebné hlásenie škody, pomocou iŠanonu je to možné pre všetky poisťovne na jednom mieste.  

Čo je ďalšou výhodou iŠanonu?

Možnosť ukladania vlastných dokumentov do iŠanonu. Je to praktické a pohotové, každý klient má všetky svoje potrebné dokumenty priamo v aplikácii neustále so sebou.  

Čo nové máte pre sprostredkovateľov?

Aj v tomto roku robíme všetko preto, aby sme naším kolegom čo najviac uľahčili ich prácu. Rozšírili sme možnosti podpisovania zmlúv biometricky. Dnes už vieme uzatvoriť pomocou biometrického podpisu zmluvy v životnom poistení so štyrmi partnermi: Aegon, Axa, Generali, Uniqa. Významnou pomocou je, že aj záznam z jednania podpisujú naši kolegovia biometricky. 

Môžu vaši klienti uzatvárať sporenie elektronicky?

Áno, samozrejme. Aktuálne sme jediná spoločnosť s možnosťou uzatvorenia sporenia v spoločnosti EIC elektronicky s biometrickým podpisom. Súčasťou elektronizácie je aj Single Sign On, kde sme dnes už takto prepojení so 6 partnermi. V najbližšej dobe pribudne do skupiny s biometrickým podpisom a Single Sign On spoločnosť NN.

Akým spôsobom motivujete vašich sprostredkovateľov?

Pre našich kolegov vytvárame výnimočné podmienky v rámci internej siete UMD, kde významnou motivačnou zložkou sú štvrťročné bonusy a kredity. V Broker Poole je to možnosť budovať si vlastnú firmu podľa svojich predstáv a samozrejme kredity.

Aké sú ekonomické výsledky Universalu?

UMD rástol viac ako 29 % oproti rovnakému obdobiu minulého roka. Najvýznamnejší nárast sme zaznamenali v úveroch 121%, sporení a neživotnom poistení. Podarilo sa nám udržať tempo produkcie v životnom poistení aj napriek tomu, že investičná zložka sa presunula do sporenia. Tento rast by nebol možný bez našich sprostredkovateľov, ktorým sa chcem aj touto cestou poďakovať.  

Chcem byť súčasťou UNIVERSAL

okres
ĎAKUJEME VAŠA SPRÁVA BOLA ODOSLANÁ...
PRI ODOSIELANÍ SPRÁVY DOŠLO K CHYBE...
NOVINKY

Ako si udržať dobrú náladu a neupadnúť do depresie
Vážení čitatelia, prinášame Vám ďalšiu tému zo série blogových príspevkov od našej kolegyne, transformačnej koučky Moniky Slávikovej. Veríme, že sa vám v poradí druhý článok z tohto súdka bude páčiť. #kedpotrebujetepomoct sme tu pre Vás. Pohodlne sa usaďte, či už to bude so šálkou kávy ale čaju a vychutnajte si príjemné a ničím nerušené čítanie.  Mnohí z nás momentálne riešia situáciu, ako sa udržať v dobrej psychickej kondícii. Keďže to nie je jednoduché, rozhodla som sa vám pomôcť jednoduchým postupom, ktorý mi pomáha, ako je to už v nadpise spomenuté, udržať si dobrú náladu a neupadnúť do depresie.  Tento postup spočíva v tom, že si kladiem otázky a sama si na nich odpovedám. Je dôležité si uvedomiť, že momentálnu situáciu neovplyvníme a je dôležité ju prijať. Pretože prítomnosť vždy zvládnete – vždy ste ju predsa zvládli.  Tieto otázky som si položila teraz, aby som sa udržala v dobrej nálade, napriek tomu, že sa veci okolo mňa rýchlo menia. 1. Čo mi v minulosti pomohlo v ťažkej situácii, aby som nepodľahla negatívnemu rozmýšľaniu? Napísaný konkrétny plán na najbližšie obdobie, čo robiť v danom týždni, v danom dni. V priebehu dňa postupujem podľa toho, čo som si napísala – práca, rodina, relax... 2. Čo ma v týchto dňoch najviac ovplyvňuje? Ako ja sama o tejto situácii rozmýšľam. Preto si strážim svoje myšlienky. Naozaj si na nich dávam pozor. Vedome si to uvedomujem. 3. Čo urobím s negatívnymi myšlienkami? Nebudem im venovať svoju pozornosť. Ako prídu, tak odídu. Keď o nich nediskutujem s inými, ani sa o nich nerozprávam sama so sebou, odchádzajú rýchlejšie. Keď si ich všimnem, hneď sa sústreďujem na to, čo práve robím. 4. Čo je pre mňa teraz dôležité dodržiavať? Pracovať podľa harmonogramu dňa.  Idem bod po bode od rána, ako som si naplánovala. Diár to istí. Môj systém ma drží, aby som nevybočovala, keď to nie je nutné. 5. Čo potrebujem vedieť ohľadom COVID-19? Aktuálne správy, nariadenia, informácie pre mňa a moju rodinu. Čítam si ich na internete, krátko, raz za deň. Počúvanie z rádia alebo TV počas celého dňa mi odvádzalo pozornosť od toho, čo som chcela robiť, preto to už nerobím. 6. Čo viem skutočne ovplyvniť v tejto situácii? Dodržiavať nariadenia, využívať dostupné systémy. Pracujem z domu - využívam online systémy, dezinfikujem domácnosť, ušila som rúška, chránim seba a svoju rodinu. Sme zdraví a som za to vďačná. 7. Ako budem vedieť, že tento postup je pre mňa správny? Na konci dňa si urobím zhodnotenie, ako som na tom. Večer si zhodnotím, čo sa mi podarilo a teší ma to. Čo som neurobila alebo nestihla urobiť, zapíšem podľa dôležitosti na ďalšie dni. Som spokojná, lebo robím to, čo dnes môžem ovplyvniť. Toto je 7 bodov, ktoré mne osobne pomáhajú udržať sa v dobrej psychickej kondícii. Ako to máte vy? Tiež sa riadite osvedčenými postupmi a máte zorganizovaný čas alebo si na to nepotrpíte a napriek tomu to zvládate? Napíšte nám do komentára: a/ V ktorých bodoch to máte ako ja? b/ Čo Vás dnes potešilo a spríjemnilo vám deň? Nabudúce vám načrtnem tému: Ako som si zladila home office a time manažment.  Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov a transformačná koučka  ...

 čítaj viac
NOVINKY

Ako vnímať koronavírus ako príležitosť na napredovanie
V momentálnej neľahkej, celospoločenskej situácii sme sa rozhodli priniesť sériu blogových príspevkov s tematikou osobnostného rozvoja. Oslovili sme odborníčku z našich vlastných radov, transformačnú koučku Moniku Slávikovú. Ako ste si už zvykli, #kedpotrebujetepomoct," class="wysiwyg-hashtag">#kedpotrebujetepomoct, sme tu pre Vás. Nebude to inak ani počas koronavírusu. Prajeme vám príjemné čítanie.  Cením si, že sa k Vám môžem prihovoriť. Dovoľte, aby som sa najprv predstavila. Volám sa Monika Sláviková, v Universale som regionálnou riaditeľkou v Prešove - Agentúra Severovýchod Márie Gojdičovej. V podnikateľskom prostredí som známa aj ako transformačná koučka. V súkromí som manželka, mama, babka, sestra a priateľka.   Finančníctvo a koučing   V práci prepájam dve hlavné oblasti: finančníctvo a koučing. Spájajú sa mi od času, keď som vstúpila do sveta financií a zaregistrovala sa v roku 2007 do NBS. Pôsobila som v dvoch veľkých poisťovniach na poste Unit managera a budovala tímy na „zelenej lúke“. Od minulého roka som tu s Vami.    Manažér – to slovo, táto pozícia, vo mne vždy vzbudzovala hlavne zodpovednosť. Už nie len za seba, ale aj za iných. A práve uvedomenie zodpovednosti ma priviedlo ku koučingu. Chcela som byť manažérom, ktorý ľudí vedie, nielen riadi. Ktorý napomáha osobnostnému rozvoju každého člena tímu, podľa jeho potrieb. A taktiež som od začiatku manažovania vnímala zodpovednosť za vlastný sebarozvoj, aby som mala čo odovzdávať ďalej. Vlastný osobnostný rozvoj ma postupne priviedol od manažérskeho koučingu k transformačnému. Dostala som sa do bodu, keď som si dala otázku: „Ako ďalej?“ Na pôvodnom pôsobení som nevidela pre seba ďalšiu cestu.  Prečo UNIVERSAL  Hľadala som možnosti ako tieto dve oblasti, v ktorých rada pôsobím, prepojiť. Najnáročnejšie bolo pre mňa nájsť spoločnosť, v ktorej skĺbim to, čo je pre mňa dôležité. Serióznosť, férovosť, profesionalita, história, avšak aj online systémy. Jedna z dôležitých technických vecí pre mňa bolo aj to, ako zastrešiť zmluvy z predchádzajúcich spoločností na jednom mieste. Hľadala som niečo, čo bude naďalej spájať mňa a klienta, okamžite. Našla som iŠanón 2.0 , nástroj - platformu, kde môžem prepájať minulú finančnú prax s budúcou. Keďže viem veci jednoducho a spoľahlivo vybaviť cez iŠanón, ostáva mi čas aj na klientov z transformačného koučingu.  V týchto dňoch, keď sú osobné stretnutia obmedzené, robím sprostredkovanie, manažovanie, aj transformačný koučing online. Môžem z domácej kancelárie pomáhať tým, ktorý si potrebujú rozobrať situáciu s nestrannou osobou. Lebo každý z nás dnešnú situáciu prežívame inak.  Ja pracovne vnímam situáciu tak, že Universal nám pre vykonávanie našej práce pripravil vonkajšie prostredie cez moderné online systémy ako je mobilná aplikácia iŠanón 2.0 , aby sme túto situáciu videli ako príležitosť na rozvoj a napredovanie. Pokračovanie nabudúce. #kedpotrebujetepomoct" class="wysiwyg-hashtag">#kedpotrebujetepomoct Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov a transformačná koučka  ...

 čítaj viac
NOVINKY

Naše rady v Českej republike rozšírila významná posila
Do podnikania v Českej republike spoločnosť UNIVERSAL prináša všetky svoje hodnoty. Predovšetkým dôveryhodnosť a férovosť, nezávislosť, ktorá je zdrojom sily, stability a priateľskú atmosféru, ktorá dbá o rozvoj a prosperitu všetkých svojich spolupracovníkov. Ďalšia hodnota, chuť posúvať sa ďalej, sa prejavuje aj v etablovaní v Českej republike a postupne na ďalších európskych trhoch a tiež v inovatívnom prístupe pri práci s klientami.   Boli to práve tieto hodnoty, ktoré oslovili na spoluprácu veľmi silnú skupinu sprostredkovateľov zo spoločnosťou H-ONE pod vedením skúseného manažéra Vladimíra Kosa. Ako väčšinu podobných spojení aj toto spojenie je založené na vzťahoch. Vzťahoch ktoré charakterizuje otvorenosť, voľnosť, priateľská atmosféra či férovosť. UNIVERSAL garantuje spolupracovníkom z H-ONE rozvoj, zázemie, príležitosti a hlavne istotu pre ľudí. Umožňuje vlastné podnikanie pod značkou H-ONE, ktoré perfektne skĺbia štandardné finančné produkty s benefitným systémom a ďalšími prvkami rodinných výdavkov ako sú napríklad energie a tak umožňuje dokonalejšie a komplexne sa postarať o klientov. Veľmi motivujúcim faktorom je aj možnosť nie len si slobodne rozvíjať vlastnú značku a preberať zaužívané nástroje a postupy, ale aj možnosť významne sa podieľať na etablovaní a formovaní značky UNIVERSAL na českom trhu.   Skúsenosti, know how, tiež unikátny prístup a nadšenie kolegov z H-ONE spolu so stabilitou UNIVERSALU a inovatívnymi technickými novinkami ako napríklad mobilná aplikácia inŠanón www.insanon.cz dávajú záruku na ďalšie skvalitnenie služieb a rozvoj obidvoch spoločností.  ...

 čítaj viac
Potrebujete pomôcť?
+ 421 903 292 292
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL