Personálne zmeny na pozícii obchodného riaditeľa

11. 12. 2018, Blog, buď universal

Dobrý deň,

radi by sme vás informovali, že pozíciu obchodný riaditeľ spoločnosti UNIVERSAL

maklérsky dom a.s. od 1.12. 2018 zastáva Radoslav Koprda, ktorý prichádza z

KOMUNÁLNEJ poisťovne, a.s. VIG po 13 rokoch pôsobenia v oblasti obchodu.

Zároveň vám oznamujeme, že Vladimír Mandzák sa ku dňu 1.12.2018 stal

námestníkom obchodného riaditeľa, kde i naďalej bude aplikovať svoje bohaté

manažérske skúsenosti.

Pre kompletnosť informácie dopĺňame skutočnosť, že generálnym riaditeľom a

predsedom predstavenstva obchodnej spoločnosti UNIVERSAL maklérsky dom a.s.

naďalej ostáva Ing. Marcel Zeleňák a riaditeľom externého predaja je bez zmeny

Ing. Miroslav Majcin, ktorý pokračuje v úspešnom rozvoji dynamického rastu

obchodnej divízie Universal Broker Pool (UBP).

Zároveň nám dovoľte pripomenúť zloženie predstavenstva spoločnosti UNIVERSAL

maklérsky dom a.s., ktoré je s účinnosťou od 14.09.2018 nasledovné:

Predseda predstavenstva - Ing. Marcel Zeleňák

Člen predstavenstva - PaedDr. František Švec

Člen predstavenstva - Ing. Pavel Smetana MBA

Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

BUĎ UNIVERSAL

5 rád ako vstúpiť do nového roka po novom
Ak cítite, že potrebujete v profesijnom živote výraznú zmenu, nový rok je na to tým najvhodnejším obdobím. UNIVERSAL vám ponúka viacero možností ako začať úspešnú spoluprácu. Aj vo svojich dcérskych spoločnostiach ponúka okrem nadštandardného finančného ohodnotenia pracovné prostredie, kde sa môžete efektívne realizovať. Nadobudnete potrebné odborné vedomosti s možnosťou posúvať sa vpred a udávať na trh kvalitatívne a inovatívne trendy. Ak vás tieto vstupné hodnoty oslovujú, predstavíme si 5 foriem možnej spolupráce. 1. Partner Spolupráca je vhodná pre firmy, riaditeľstvá či väčšie skupiny. UNIVERSAL zastreší legislatívnu, administratívnu, produktovú a množstvo ďalšej agendy potrebnej pre vaše podnikanie. Pravidlá spolupráce sú vopred dohodnuté s ohľadom na obe strany. V marketingovom či obchodnom plánovaní neprídete o voľnosť. Navyše môžete rátať s bezkonkurenčným províznym ohodnotením. 2 a.) Profesionálny obchodník Dostanete plnú podporu profesionálneho tímu lektorov a manažérov. Obchodnícka forma spolupráce je vhodná pre VFA, PFA, SZČO či čerstvého nováčika. Postará sa o vás profesionálny kouč (manažér), ktorý vás odborne a osobnostne posunie na úroveň úspešného, sebavedomého a uznávaného odborníka. 2 b.) Manažér obchodnej skupiny Ak ste skúsenejší obchodník s ambíciou viesť obchodný tím ľudí, táto pozícia je vhodná práve pre vás. Pod správnym vedením dokáže skupina dosiahnuť excelentné výsledky.  3. Tiper Ak sa nechcete profesionálne venovať finančnému sprostredkovaniu, ale vaše podnikanie má potenciál generovať klientov pre oblasť poistných či finančných produktov, pripravili sme pre vás ďalšiu možnosť spolupráce. Odporúčanie obchodu touto cestou je vhodné napr. pre predajcu automobilov, realitnú kanceláriu ale aj pre študentov. Ak klient prejaví záujem o produkt z našej ponuky, tohto klienta nám odporučíte. Po uzatvorení obchodu vám za odporúčanie prináleží finančná odmena.  4. Integrácia Spolupracovať možno aj formou kapitálového vstupu vhodného pre existujúce a vznikajúce SFA. Okrem zisku ďalších finančných zdrojov získate viac ako 16 ročné know how v oblasti finančného sprostredkovania, skúsenosti z budovania vzdelávania a motivácie obchodnej siete, profesionálne zázemie pre legislatívnu, administratívnu a účtovnú oblasť či možnosť zdieľania všetkých našich moderných IT nástrojov. Spolupracovníci neprídu o strategický podiel spoločnosti a jej riadenie ostáva v ich vlastných rukách.  5. Finvia expert Poslednou formou spolupráce je obchodnícka pozícia pre spoločnosť Finvia. Je vhodná pre nadšencov nových technológií a neustálych inovácií. Finvia je mladá spoločnosť, ktorá sa neustále vyvíja. Je otvorená novým perspektívnym členom tímu, ktorým ponúka progresívny rast a stabilné zázemie v dynamickom kolektíve. ...

 čítaj viac
BUĎ UNIVERSAL

5 možností spolupráce s Universal Broker Pool
Ak cítite akútnu potrebu navýšiť svoj príjem, UNIVERSAL vám ponúka viacero možností spolupráce. Aj vo svojich dcérskych spoločnostiach ponúka okrem nadštandardného finančného ohodnotenia pracovné prostredie, kde agenti môžu, chcú a vedia byť vysoko efektívnymi majstrami svojho remesla. Nadobudnete potrebné odborné vedomosti, s možnosťou posúvať sa vpred a udávať na trh kvalitatívne a inovatívne trendy. Ak vás tieto vstupné hodnoty oslovujú, predstavíme si 5 foriem možnej spolupráce.   1. Partner Spolupráca modernou formou brokerpoolu je vhodná pre firmy, riaditeľstvá či väčšie skupiny. Výhodou je, že UNIVERSAL ako váš partner preberá kompletné zastrešenie legislatívnej, administratívnej, produktovej a množstva ďalšej agendy potrebnej pre vaše podnikanie. Pravidlá spolupráce sú vopred vzájomne dohodnuté a jasne definované. Partnerská forma spolupráce navyše poskytuje bezkonkurenčné provízne ohodnotenie s absolútnou voľnosťou vo vašich obchodných, marketingových či iných plánoch. 2. Obchodník (agent profesionál) Ako členovi vysoko efektívnej obchodnej siete sa vám dostane plnej podpory profesionálneho tímu lektorov a manažérov. Obchodnícka forma spolupráce je vhodná pre VFA, PFA, SZČO či úplného nováčika. Dostane sa vám starostlivosti profesionálneho kouča (manažéra), ktorý vás dokáže odborne a osobnostne posúvať do roly úspešného, sebavedomého a uznávaného odborníka. 3. Manažér obchodnej skupiny Pre skúsenejších obchodníkov s ambíciou viesť obchodný tím ľudí je vhodná táto pozícia. Každý úspešný líder vie, že sila kolektívu je nenahraditeľná. Pod správnym vedením dokáže skupina dosiahnuť excelentné výsledky.  4. Tiper Ak má vaše podnikanie potenciál generovať klientov pre oblasť poistných či finančných produktov a vy sa nechcete tejto činnosti profesionálne venovať, pripravili sme pre vás ďalšiu možnosť spolupráce. Odporúčanie obchodu touto cestou je vhodné napr. pre autopredajcu, realitnú kanceláriu ale aj študentov. Ak klient prejaví záujem o produkt z našej ponuky, tohto klienta odporučíte na nami povereného obchodníka, ktorý mu poskytne servis. Po uzatvorení obchodu vám za odporúčanie prináleží finančná odmena. V rámci integrácie získame vzájomné obohatenie aktuálnej ponuky služieb a produktov bez nákladov spojených s rozširovaním podnikania. Časová náročnosť je minimálna. Ako študent získate cenné pracovné návyky znalosti a skúsenosti, samozrejme s motivačným ohodnotením s možnosťou budovať si vlastnú značku. 5. Integrácia Ide o možnosť spolupráce formou kapitálového vstupu vhodného pre existujúce a vznikajúce SFA. Okrem zisku ďalších finančných zdrojov ponúkame viac ako 16 ročné know how v oblasti finančného sprostredkovania, skúsenosti z budovania vzdelávania a motivácie obchodnej siete, profesionálne zázemie pre legislatívnu, administratívnu a účtovnú oblasť či možnosť zdieľania všetkých našich moderných IT nástrojov. Spolupracovníkom naďalej zostane strategický podiel spoločnosti spolu s jej riadením v ich vlastných rukách. ...

 čítaj viac
BUĎ UNIVERSAL

Čo všetko si môžete uložiť do elektronického šanónu
Už vieme, že iŠanón 2.0 vám behom pár sekúnd vyhľadá všetky vaše potrebné informácie. Poďme sa ale detailnejšie pozrieť na to, čo všetko si do aplikácie plnej výhod môžete uložiť.  1.) Dôležité dokumenty Všetky významné dokumenty je lepšie mať zálohované a vždy so sebou v mobile. Nikdy neviete čo sa môže originálom stať a takto máte PRE KAŽDÝ PRÍPAD všetko podstatné po ruke.  2.) Finančné zmluvy Do aplikácie iŠanón 2.0 si môžete jednoducho vložiť všetky vaše finančné zmluvy a máte ich prehľadne uložené na jednom mieste. V prípade potreby viete presne kde ich nájdete. 3.) Zľavové karty Zbavte vašu peňaženku všetkých prebytočných zľavových kariet a jednoducho si ich nahrajte do mobilu. 4.) Doklady Už nemusíte tŕpnuť či máte so sebou občiansky alebo vodičský preukaz. Nahrajte si najčastejšie potrebné doklady do aplikácie a máte po starostiach. Pasy, kartičky poistenca, rôzne študentské preukazy či ISIC karty. Je výhodné ich mať všetky na jednom mieste, priamo vo vašom mobile. 5.) Revízne správy Či už ide o kotol, komín alebo výťah, nemusíte držať v hlave termín revíznej správy. Aj tieto dokumenty viete mať pohodlne nahraté vo svojom iŠanóne 2.0. Ak vás tento článok zaujal a chcete vedieť o iŠanóne 2.0 viac, tak nás PRE KAŽDÝ PRÍPAD sledujte ďalej.  Svoj iŠanón 2.0 si stiahnite tu. ...

 čítaj viac
Potrebujete pomôcť?
+ 421 903 292 292
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL