Novinka v obchodnej sieti UMD

13. 6. 2018, Blog, buď universal

Riaditeľka, ktorá vybudovala na zelenej lúke regionálne riaditeľstvo, ktoré je na prvých miestach na Slovensku. Dokázala si vytvoriť nadštandardné vzťahy a stala sa osobnosťou humenského regiónu. Za svoj úspech vďačí trpezlivosti, neustálemu vzdelávaniu, cieľavedomosti, pokore, ale aj podpore rodiny. Príbeh jej úspechu sa začal písať pred 13 rokmi - v dobe "čakania na dôchodkovú reformu" a rozširovania portfólia aj záujmov UNIVERSALU. 

Mária spomínaš si na začiatok a tvoje rozhodnutie prísť pracovať do UNIVERSALU?

Päť rokov pred príchodom do UNIVERSALU som pracovala vo finančníctve a sledovala trendy. Po dlhodobých sedeniach, s dnes už členom predstavenstva, pánom Marcelom Zeleňákom, ktorý použil tie správne argumenty, medzi ktoré patrila najmä dôveryhodnosť firmy a vysoké tempo jej napredovania, som súhlasila. Bola to pre mňa profesijná, ale aj osobná výzva. 

Čo všetko si sa musela naučiť, keď si začínala?

Začiatok bol náročný, pretože som začínala prakticky na "zelenej lúke". Neustále vzdelávanie v oblasti neživotného a životného poistenia ma však posúvali vpred. Nápomocné mi bolo aj vedenie UNIVERSALU, za čo im veľmi pekne ďakujem. Nakoniec sa nám podarilo vybudovať silný tím ľudí s vysokým potenciálom. 

Čo sa ti v UNIVERSALE páči najviac?

Najviac sa mi páči ako firma napreduje. Je otvorená voči novým myšlienkam a počúva "hlas ľudu", na základe ktorého potom vytvára nové projekty. Oceňujem rodinné prostredie firmy a partnerský prístup. 

Aký je tvoj najväčší pracovný a osobný úspech?

Dvakrát po sebe sme získali prvé miesto v kategórii "najlepšie regionálne riaditeľstvo" a pobočku máme v krásnych priestoroch, ktoré prinášajú klientom komfort. Najväčším osobným úspechom je pre mňa určite moja rodina a to, že som si mohla splniť svoje osobné ciele, ktoré boli pred tým zdanlivo nedosiahnuteľné. Moje deti vyrastajú v duchu tejto firmy a ja som veľmi šťastná, že chápu jej vnútorné hodnoty. 

Ako sa ti podarilo vybudovať svoju pobočku?

Je to dlhodobá práca, vzdelávanie, ale hlavne spolupráca a komunikácia s mojim tímom. Zároveň som otvorená novým projektom, pretože si myslím, že prostredníctvom nových ciest, ktoré prinášajú so sebou tvorivosť, kreativitu a nový impulz, môžeme napredovať. Do jesene minulého roku som riadila 30-členný aktívny tím s pobočkami v Snine, Košiciach, Vranove nad Topľou, Bratislave a Humennom. Vzťahy máme na pracovnej , profesionálnej a etickej úrovni, no veľmi rada s nimi zájdem vo voľnom čase aj na kávu alebo nejaký výlet. Kolegov motivujem cez ich vlastné ciele, a zároveň sú motivovaní aj firmou cez finančno-odmeňovací systém, kreditný systém, ďalšie benefity a spoločné firemné dovolenky. 

Ako dnes vyzerá tím agentúry Severovýchod?

Dnes je to mnohopočetný tím šikovných a profesionálne zdatných ľudí. Našu agentúru Severovýchod tvoria tieto pobočky:

- RR Humenné pobočky pod vedením Márie Gojdičovej - Snina, Košice, Vranov nad Topľou, Bratislava a Humenné. 

- RR Košice pobočky pod vedením pani riaditeľky Marty Buranovskej - Košice, Bardejov.

- RR Michalovce pobočky pod vedením pani riaditeľky Anažky Arvayovej - Michalovce, Trebišov, Sobrance, Kráľovský Chlmec, Košice

Chceš pracovať pre nás?

okres
ĎAKUJEME VAŠA SPRÁVA BOLA ODOSLANÁ...
PRI ODOSIELANÍ SPRÁVY DOŠLO K CHYBE...
BUĎ UNIVERSAL

V Universale som začala dýchať
Keď som nastupovala do Universalu, nevedela som, do čoho idem, no bola som si istá, že chcem niečo vybudovať. Pôvodne som si myslela, že budem pracovať stále dookola len s číslami, no opak bol pravdou. Moja práca je o vnímaní ľudí a ich osobností. Ďalším prekvapením pre mňa bolo, že existuje firma, kde sa vedenie zaujíma o kolektív, ktorý ho tvorí. A obrovským benefitom pre mňa je aj to, že 15 rokov som obklopená ľuďmi, s ktorými sa navzájom inšpirujeme a to nás ženie vpred.  V Universale som začala dýchať. Čo si však cením najviac? Nie je tu nadradenosť, neexistuje tu niečo ako „ja to viem lepšie ako ty,“ ľudia sú tu veľmi priateľskí. A to robí Universal nielen dobrou firmou, ale zároveň aj rodinou. Oproti spoločnostiam, v ktorých som pracovala to vnímam ako veľkú hodnotu. Čo som sa naučila ja, učím aj svojich ľudí. Pracovala som v konkurenčnej firme a môžem povedať, že u nás je úplne iný prístup, iné informácie, vynikajúce firemné zázemie, alebo už spomínané benefity. Veľkou pomocou sú aj rôzne podporné nástroje, ktoré máme od spoločnosti k dispozícii, či už pre sprostredkovateľov alebo manažérov. Tie pomáhajú kreovať z ľudí osobnosti. Schopnosti, ktoré nadobudnú, ocenia v rôznych situáciách, nielen v pracovnom, ale aj bežnom živote. Je ťažko opísať niekoľkými vetami, prečo pracovať v Universale. Čo pocítite ako prvé, je sloboda – sloboda sa rozhliadnuť, čo chcete robiť v našej spoločnosti, sloboda, s čím a s kým chcete robiť, sami si udávate tempo a stávate sa firmou vo firme. Samozrejme, aj my máme svoje smernice, ale tvorivosť a sloboda je jedna z najúžasnejších hodnôt, ktoré si tu ja vážim najviac. Ak vás totižto niekto neustále riadi a manipuluje, pocit nezávislosti sa získava len veľmi ťažko. Hoci je Universal skvelá firma, nie vždy bolo všetko „jednoduché.“ Oplatilo sa však vydržať. Aj náročnejšie obdobia vnímam ako nadobudnuté skúsenosti. Tie vás povedú za oponu, ktorú keď odkryjete, zistíte, že to bolo prospešné a otvorilo vám to dvere, dejstvo, kde môžete hrať a tak sa posunúť opäť ďalej. A to je úžasné. Katarína Zeleňáková, riaditeľka agentúry Východ     ...

 čítaj viac
BUĎ UNIVERSAL

Prečo sa oplatí pred Vianocami začať pracovať v Universale
Ak cítite akútnu potrebu navýšiť pred Vianocami svoj príjem, svoju ekonomickú situáciu môžete vylepšiť tým, že začnete pracovať u nás v Universale. V tomto článku sa pozrieme aké benefity ponúka Universal maklérsky dom a. s. svojim sprostredkovateľom.  Atraktívne ohodnotenie Našim sprostredkovateľom ponúkame motivačné podmienky koncipované na partnerskom princípe spolupráce so zreteľom na maximálnu transparentnosť. Konečné ohodnotenie záleží od schopností konkrétneho sprostredkovateľa. Flexibilný pracovný čas Nie je nevyhnutné aby ste vysedávali v kancelárii od nevidím do nevidím. Svoj pracovný čas si u nás organizujete sami ako vám vyhovuje.  Inovácie a moderné technológie Sprístupnime vám váš vlastný modulárny informačný systém (intranet), vlastný ONLINE s čítačkami TP, funkčný biometrický podpis, Single Sign On, a v neposlednom rade našu mobilnú aplikáciu iŠanón 2.0 pre klientov. Trvalý osobný rozvoj Radi sa s vami podelíme o naše dlhoročné skúsenosti. K dispozícii je pre vás a vašich kolegov plnohodnotná vzdelávacia akadémia ktorá sa skladá z obchodníckych i manažérskych zručností . Exkluzívne benefity Ako nadštandardný bonus ponúkame exkluzívny Mercedes fleet program, ktorý poskytuje luxusné automobily značky Mercedes Benz za zvýhodnené ceny. Pravidelne usporadúvame športovo spoločenské podujatia, s rôznou športovou alebo spoločenskou tematikou, na ktorých sa s radosťou zúčastňuje veľká časť spoločnosti. Každoročne ponúka Universal svojim sprostredkovateľom možnosť využiť zľavy na rôzne exotické firemné dovolenky. ...

 čítaj viac
BUĎ UNIVERSAL

5 dôvodov, prečo budete chcieť aplikáciu iŠanón
Doba, kedy ste sa museli prehrabávať v šuflíkoch plných papierov, účtov, zmlúv pomaly odchádza do zabudnutia. Aj my v Universale sme sa rozhodli ísť modernou cestou, a preto prinášame modernú mobilnú aplikáciu iŠanón, ktorá prenesie vaše poistné zmluvy zo skrine do mobilu.  iŠanón je praktický, a zadarmo Stačí navštíviť pobočku Universalu, kde si aktivujete svoj iŠanón. Budete mať pod kontrolou všetky zmluvy, poistky, termíny i kontakt na svojho sprostredkovateľa. K aktivácii potrebujete len e-mailovú adresu a heslo, ktoré si zvolíte.  Nemusíte sa prehrabávať v papieroch Každá finančná inštitúcia, poisťovňa, banka vám dá do ruky papierovú zmluvu a keď ju najviac potrebujete, neviete ju nájsť. S iŠanónom tento problém hravo vyriešite.  Zmluvy vždy pri sebe Hocikde sa budete nachádzať, vaše zmluvy budete mať pri sebe ak pri sebe budete mať aj svoj mobil. Na zistenie čísla vašej poistnej zmluvy stačí len pár klikov.   Strácate zmluvy? Dvakrát už ste prehrabali celý byt, ale zmluvu nie a nie nájsť. Stane sa to aj tým naozaj poriadkumilovným. S iŠanónom už nebudete musieť zmluvy nikdy hľadať, pretože ich všetky nájdete na jednom mieste. Aplikácia vám šetrí nielen čas a nervy, ale aj peniaze. Nahlásenie poistnej udalosti Stala sa vám nehoda, prípadne iná poistná udalosť? Nahlásiť ju môžete pomocou našej aplikácie! Stačí sa len prihlásiť do sekcie iŠanón na našej webovej stránke www.universal.sk, pohľadať číslo zmluvy a kontakt na svojho osobného sprostredkovateľa. Ak používate smartfón, je tu možnosť stiahnutia si iŠanón aplikácie, čo vám umožní mať svoje zmluvy vždy a všade....

 čítaj viac
Potrebujete pomôcť?
+ 421 903 292 292
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL