Jednoduchý návod ako mať poriadok vo svojich zmluvách

12. 3. 2019, Blog, novinky

V tomto blogovom príspevku si predstavíme 5 najdôležitejších funkcií, ktoré vám prináša aplikácia iŠanón 2.0 a napomôžu vám k prehľadnejšiemu poriadku vo vašich zmluvách.
#PreKazdyPripad si ich trošku rozoberieme.   

1. Všetko na jednom mieste

Všetky vaše dôležité dokumenty si môžete jednoducho povkladať do aplikácie iŠanón 2.0 www.isanon.sk a kdekoľvek na svete ich máte rýchlo po ruke, či už sa jedná o finančné, poistné úverové zmluvy ale aj fotokópie pasu, rodného listu, sobášneho listu, revízne správy, ktoré potrebujete pri hlásení udalosti a pod.

2. Informácie k dispozícii 24/7

Aplikácia iŠanón 2.0 www.isanon.sk vám vyhľadá všetky vaše potrebné informácie nonstop 24 hodín behom pár sekúnd, či už sa nachádzate doma, v práci, v obchodnom centre, na dovolenke pri mori alebo v horách.  

3. Kontakt na sprostredkovateľa neustále na dosah

V prípade akejkoľvek vzniknutej situácie máte vždy po ruke nielen všetky vaše dokumenty ale aj spojenie na osobného pomocníka, vášho privátneho sprostredkovateľa, priamo cez aplikáciu iŠanón 2.0 www.isanon.sk.

4. Zjednodušené hlásenia poistných udalostí 

V prípade hlásenia nehody už nemusíte hľadať na internete kontakt na ktorúkoľvek spoločnosť. V iŠanóne 2.0 www.isanon.sk máte všetky dôležité kontakty a informácie k dispozícii na jednom mieste.

5. PZP v mobile

Možnosť uzatvorenia PZP pre vaše vozidlo kdekoľvek a kedykoľvek to potrebujete. Na pár klikov vám aplikácia iŠanón 2.0 www.isanon.sk vygeneruje komplexnú ponuku od všetkých poisťovní na trhu s možnosťou finalizácie kúpy produktu online.

Svoj iŠanón 2.0 si stiahnite tu. 

NOVINKY

Ako zladiť home office s time manažmentom
Vážení čitatelia, prinášame Vám v poradí už tretí blog od našej kolegyne Moniky Slávikovej, ktorá sa zároveň venuje aj transformačnému koučingu. Pokračujte v čítaní a vychutnajte si popri tom dobrý koláč, kávu alebo pekný výhľad z terasy. Veríme, že článok bude pre vás zaujímavý a pomôže vám ľahšie si usporiadať čas a prácu v pohodlí vášho domova. Pretože #kedpotrebujetepomoct," class="wysiwyg-hashtag">#kedpotrebujetepomoct, sme tu pre Vás. Práca z domu má viaceré výhody. Treba však mať pri nej veľkú dávku disciplíny a jasne stanovené pravidlá. Nech ste kdekoľvek, buďte tam naplno.  Pred COVID-19 som pracovala striedavo vo firemnej aj domácej kancelárii. Zostať doma a pracovať každý deň iba z domácej kancelárie je pre mňa zmenou. Myslím si, že nie až tak výraznou ako pre ľudí, ktorí home office predtým nevyužívali. Zmena režimu však nastala pre mnohých, je tu, a je potrebné sa mu prispôsobiť.  Ako to spracovať? Ja som prijala skutočnosť takú, aká je. Vracať sa do minulosti, aké to bolo a projektovať budúcnosť, aké to bude, mi nedovoľuje žiť súčasnosť. Snažím sa byť čo najviac tu a teraz.  Čo som si potrebovala ujasniť ako prvé? 1. Ako pracovať s časom, ktorý mám k dispozícii? Mám voľno alebo pracujem? Prvé dni odkedy sme mali odporúčané zostať doma, som mala tri dni voľna. Zabezpečila som si, čo som potrebovala: nákupy, upratovanie, dezinfekciu, veci z firemnej kancelárie, ktoré som potrebovala k práci. Potom nasledoval deň na zamyslenie: „Ako budem ďalej pracovať?“ Porozmýšľala som a následne si napísala konkrétny plán, ktorý naznačoval, ako budú vyzerať moje pracovné dni. Mám ich od pondelka do piatka, v priemere pracujem osem hodín denne, víkend mám voľno. Pracovné hodiny mám inak, ako predtým, obedňajšia prestávka je oveľa dlhšia, keďže je potrebné si aj navariť. V neposlednom rade som si stanovila aj čas, kedy budem končiť a venovať sa príjemnejším činnostiam. Je to veľmi dôležité, vedieť po práci vypnúť.  Plán bol na svete, zapísaný, čierne na bielom. Uľavilo sa mi. A čo si ujasniť ďalej? 2. Čo k práci z domu potrebujem? Priestor Miesto, kde budem pracovať. Pri práci využívam notebook, ktorý je položený na stole, mám sa rada a šetrím si chrbát, pripojenie na internet, pár papierových šanónov, poznámkové bloky, záznamy. Rešpektujem ostatných členov rodiny. Preto, ako pre nich, tak aj pre mňa, je dobré vedieť, ktorý priestor mám na prácu ja, aby si každý vedel vymedziť ten svoj. Takto nedochádza k hľadaniu vecí, ich prekladaniu, strácaniu a následne k nervozite a nespokojnosti. Poriadok robí priateľov, aj v rodine. Čas Časové rozpätie, kedy budem pracovať. Ktoré to budú dni v týždni, napr. pondelok až piatok, a taktiež aj v ktorých hodinách, od – do. Pri práci, keď tvorím, komunikujem s inými, potrebujem byť nerušená. Mám rada všetkých, s ktorými bývam v spoločnej domácnosti. Pre pokoj a pohodu všetkých zúčastnených, je dobré, keď každý vie, kedy pracujem a kedy trávime čas spolu. Prerušiť rozhovor s partnerom alebo dieťaťom, keď volá klient alebo šéf, to rodinnej pohode neprospieva a ani sústredenosti na situáciu, ktorú pracovne riešim. A navyše je to aj neúctivé voči všetkým zúčastneným.  Buď pracujem, oddychujem alebo som s rodinou. Miešať jedno cez druhé, pre mňa znamená, nerobiť nič poriadne.  Rob, čo robíš, naplno a sústredene. Diár Kalendár s poznámkami. Je jedno či je to ten papierový alebo elektronický. V ňom mám zapísané čo chcem robiť, v tomto týždni, v danom dni. Mám už premyslený časový harmonogram, v ktorých hodinách pracujem, kedy relaxujem, kedy som s rodinou.  Každé ráno, si zapíšem, čo chcem robiť, aká je moja najdôležitejšia úloha dňa, ktorú potrebujem zvládnuť. Kedy budem tvoriť, písať, spracovávať. Kedy budem vybavovať korešpondenciu - maily, telefonáty, správy. A tiež kedy mám online stretnutie, či online kávu ????. V diári mám zapísané online stretnutia, ktoré som si dohodla v minulých dňoch. Keby som ich nemala zapísané, bolo by to ako v prísloví: „Zíde z oči, zíde z mysle.“ Na konci dňa si urobím vyhodnotenie: „Ako som sa mala a čo sa mi podarilo?“ Keď som niečo nestihla, zapíšem si to podľa dôležitosti na ďalšie dni. Po vyhodnotení mám radosť, vidím za sebou kus vykonanej práce.  Diár je efektívny pomocník. Drží ma bokom, od „zlodejov času“ a pripomína čo sa mi podarilo. KAM SMERUJE MOJA POZORNOSŤ, TAM TO RASTIE. Preto smerujem svoju pozornosť na konkrétnu činnosť, ktorú vykonávam, podľa svojho plánu. Potom ma nevalcuje všetko to, čo sa deje okolo mňa. Takto sa mi darí udržiavať v dobrej nálade, spokojnosti a radosti. Týchto pár tipov vám možno dopomôže k lepšej produktivite z pohodlia domova. Ak sa vám tento článok páčil, nepovedzte len: „To je zaujímavé.“ Proste to urobte. Ako to máte Vy? Máte voľno alebo pracujete? Čo Vám pomáha udržiavať pozornosť na tom, čoho chcete, aby vo vašom živote bolo viac?  Nabudúce Vám ozrejmím tému: Práca na diaľku a online svet.  Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov a transformačná koučka  ...

 čítaj viac
NOVINKY

Prokrastinácia alebo zajtra, zajtra, len nie dnes
Vážení čitatelia, máme za sebou štyri blogy od našej kolegyne Moniky Slávikovej. Dnes Vám prinášame v poradí už piaty, v ktorom sa budeme venovať prokrastinácii. Pretože ako sa vraví: „Zajtra, zajtra, len nie dnes, vraví každý lenivec.“ Je ale prokrastinácia fyzická alebo naopak psychická záležitosť? Viac nám o tom nižšie povie naša kolegyňa, Monika. Takmer každý človek prokrastinuje. Je to odkladanie alebo odsúvanie povinností na neskôr. Jedny to vnímajú ako modernú chorobu, iní zase tvrdia, že je stará, ako ľudstvo samé. Pri prokrastinovaní človek stráca energiu a nadobúda pocit viny. Je naučiteľná, ale naopak aj odučiteľná. Je dôležité si uvedomiť a všímať, ako sa prokrastinácia prejavuje u nás samotných. Akú má podobu a intenzitu.  Práve v tomto období, keď máme zmenený režim dňa, spôsob práce, spôsob zabezpečovania svojich každodenných potrieb, zmenu trávenia voľného času a zábavy a mnohé iné drobné zmeny, ktoré si ani neuvedomujeme, môžu napomáhať k odkladaniu úloh a povinností na neskôr. Pretože k zmene, potrebujeme viac energie, času a vytrvalosti. Spomeňte si, keď ste robili niečo po prvýkrát, aké to bolo?   A čo keď idete robiť niečo, čo vám nie je až tak po chuti? Alebo keď idete robiť niečo, čo chce od vás niekto iný a nie je to vaše rozhodnutie? Aj v takýchto situáciách máme tendenciu k odsúvaniu vykonania úlohy. Hľadáme výhovorky, uchyľujeme sa k náhradným, poznaným a možno zábavnejším činnostiam. Následkom toho sa môže stať, že sa dostávame do časového tlaku, prežívame pocity viny. Jednoducho, nie sme so sebou spokojní. Dokonca aj iní nás môžu začať vnímať tak, že sa na nás nedá spoľahnúť.  Dalo by sa povedať, že prokrastinácia je nesúlad medzi tým, čo chceme urobiť a tým, čo práve robíme. Ako si pomôcť, aby sme sa tomuto nesúladu vyhli alebo ho aspoň minimalizovali? Mne v tomto prípade funguje mojich desatoro: 1. V priebehu dňa sa často zastavím a všímam si, čo práve robím. 2. Na začiatku dňa, týždňa alebo určitého obdobia si úlohy vopred naplánujem, písomne do diára. Pomáha mi to pri zastavení sa, lebo vidím čo som chcela robiť a viem k čomu sa mám vrátiť. 3. Pred zapísaním úlohy si pripomeniem, prečo chcem danú úlohu zvládnuť. Nie všetky ma tešia rovnako, ale hľadám zmysel, prečo ich urobím. Niektoré po tomto uvažovaní aj vylúčim, Paretovo pravidlo 80/20. 4. Najdôležitejšiu úlohu robím dopoludnia, najradšej hneď zrána. Vtedy mám „čistú hlavu“. 5. Úlohy si konkretizujem. Jasne pomenujem, čo chcem robiť. Veľkú úlohu si rozdelím na viac menších častí. 6. Naplánujem si prestávky a aj ich dĺžku. Buď po akom čase práce alebo po ktorej časti práce si dám pauzu. 7. Vypnem alebo odložím preč z dosahu všetko čo by ma mohlo lákať k tomu, aby som vybočila zo svojej pozornosti. 8. Spracovanú úlohu alebo časť veľkej úlohy odškrtnem v diári – HOTOVO. 9. Keď sa mi podarilo v priebehu dňa prokrastinovať, prijmem to ako fakt. Pokrok pre mňa je už aj to, že som si to uvedomila. 10. Odpustím si a pripravím sa tak, aby som to v budúcnosti urobila inak. Naučila som sa sebadisciplíne. Prináša mi pocity radosti a spokojnosti. Keď som takto dobre naladená, dokážem s prehľadom zvládať aj náročnejšie alebo menej atraktívne úlohy a povinnosti. Minimalizujem prokrastinovanie a časový tlak. Dokážem sa ďalej učiť novým návykom, čo mi v dnešných časoch, veľmi pomáha udržiavať sa v rovnováhe.  Čo Vám pomáha neprokrastinovať? Budeme radi, ak nám napíšete Vaše tipy do komentára Nabudúce Vám priblížim tému: Koučing ako forma pomoci, keď si sám neviem rady. Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov a transformačná koučka...

 čítaj viac
NOVINKY

Aplikácia, ktorá vám zjednoduší život
Ak sa v živote cítite zahltení priehrštím rôznych zmlúv a máte v nich doslova hokej, máme pre vás riešenie. Stiahnite si užitočnú mobilnú aplikáciu iŠanón 2.0 Nestrácajte svoj drahocenný čas s hľadaním, ukladaním a triedením dokumentov.  · iŠanón 2.0 to urobí za vás · iŠanón 2.0 šetrí váš čas, nervy a peniaze · iŠanón 2.0 je šikovná aplikácia pre váš mobil a počítač. Majte všetko na jednom mieste  #PreKazdyPripad" class="wysiwyg-hashtag">#PreKazdyPripad Do svojho iŠanónu 2.0 si môžete jednoducho vložiť všetky dôležité dokumenty, finančné zmluvy, zľavové karty, doklady, revízne správy a podobne.  Kdekoľvek na svete sa nachádzate, či už pracovne alebo súkromne, máte ich ihneď po ruke.  Prehľadne uložené a k dispozícii 24/7.  #PreKazdyPripad" class="wysiwyg-hashtag">#PreKazdyPripad máte v iŠanone 2.0 pohotovostný kontakt na svojho sprostredkovateľa neustále na dosah. S iŠanonom 2.0 vám neuniknú žiadne novinky z finančného trhu.  Vaša aplikácia plná výhod vám behom pár sekúnd vyhľadá všetky vaše potrebné informácie.  Ak vás tento článok zaujal, a chcete vedieť o iŠanóne 2.0 viac, tak nás #PreKazdyPripad" class="wysiwyg-hashtag">#PreKazdyPripad sledujte ďalej.  Svoj iŠanón 2.0 si stiahnite tu.  ...

 čítaj viac
Potrebujete pomôcť?
+ 421 903 292 292
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL