Aplikácia, ktorá vám zjednoduší život

12. 3. 2019, Blog, novinky

Ak sa v živote cítite zahltení priehrštím rôznych zmlúv a máte v nich doslova hokej, máme pre vás riešenie. Stiahnite si užitočnú mobilnú aplikáciu iŠanón 2.0

Nestrácajte svoj drahocenný čas s hľadaním, ukladaním a triedením dokumentov. 

· iŠanón 2.0 to urobí za vás

· iŠanón 2.0 šetrí váš čas, nervy a peniaze

· iŠanón 2.0 je šikovná aplikácia pre váš mobil a počítač.

Majte všetko na jednom mieste 

#PreKazdyPripad

Do svojho iŠanónu 2.0 si môžete jednoducho vložiť všetky dôležité dokumenty, finančné zmluvy, zľavové karty, doklady, revízne správy a podobne. 

Kdekoľvek na svete sa nachádzate, či už pracovne alebo súkromne, máte ich ihneď po ruke. 

Prehľadne uložené a k dispozícii 24/7. 

#PreKazdyPripad máte v iŠanone 2.0 pohotovostný kontakt na svojho sprostredkovateľa neustále

na dosah. S iŠanonom 2.0 vám neuniknú žiadne novinky z finančného trhu

Vaša aplikácia plná výhod vám behom pár sekúnd vyhľadá všetky vaše potrebné informácie. 

Ak vás tento článok zaujal, a chcete vedieť o iŠanóne 2.0 viac, tak nás #PreKazdyPripad sledujte ďalej. 

Svoj iŠanón 2.0 si stiahnite tu.  

NOVINKY

UNIVERSAL sa teší z úspechu na trhu s medziročným rastom o 29,2%
Rok 2018 je pre spoločnosť Universal maklérsky dom a.s ďalším úspešným rokom a medziročne rastie o 29,2%. Je to rok, v ktorom je lídrom technologických inovácií. Pre klientov sme spustili novú aplikáciu IŠanón, online úverovú a sporiacu kalkulačku a v neposlednom rade biometrický podpis.   Rozhovor s generálnym riaditeľom Marcelom Zeleňákom. Čo je vašou najväčšou vychytávkou v roku 2018? Je to jednoznačne aplikácia iŠanón. Čo je hlavným prínosom iŠanonu pre klienta? Hlavnou výhodou iŠanonu je, že všetky zmluvy, ktoré má klient vytvorené, môže mať touto cestou pohodlne po ruke v elektronickej podobe na jednom mieste. Klient týmto spôsobom nikdy nestratí žiaden kontakt na sprostredkovateľa.   V prípade, že sa klient ocitne v situácii kedy je potrebné hlásenie škody, pomocou iŠanonu je to možné pre všetky poisťovne na jednom mieste.   Čo je ďalšou výhodou iŠanonu? Možnosť ukladania vlastných dokumentov do iŠanonu. Je to praktické a pohotové, každý klient má všetky svoje potrebné dokumenty priamo v aplikácii neustále so sebou.   Čo nové máte pre sprostredkovateľov? Aj v tomto roku robíme všetko preto, aby sme naším kolegom čo najviac uľahčili ich prácu. Rozšírili sme možnosti podpisovania zmlúv biometricky. Dnes už vieme uzatvoriť pomocou biometrického podpisu zmluvy v životnom poistení so štyrmi partnermi: Aegon, Axa, Generali, Uniqa. Významnou pomocou je, že aj záznam z jednania podpisujú naši kolegovia biometricky.  Môžu vaši klienti uzatvárať sporenie elektronicky? Áno, samozrejme. Aktuálne sme jediná spoločnosť s možnosťou uzatvorenia sporenia v spoločnosti EIC elektronicky s biometrickým podpisom. Súčasťou elektronizácie je aj Single Sign On, kde sme dnes už takto prepojení so 6 partnermi. V najbližšej dobe pribudne do skupiny s biometrickým podpisom a Single Sign On spoločnosť NN. Akým spôsobom motivujete vašich sprostredkovateľov? Pre našich kolegov vytvárame výnimočné podmienky v rámci internej siete UMD, kde významnou motivačnou zložkou sú štvrťročné bonusy a kredity. V Broker Poole je to možnosť budovať si vlastnú firmu podľa svojich predstáv a samozrejme kredity. Aké sú ekonomické výsledky Universalu? UMD rástol viac ako 29 % oproti rovnakému obdobiu minulého roka. Najvýznamnejší nárast sme zaznamenali v úveroch 121%, sporení a neživotnom poistení. Podarilo sa nám udržať tempo produkcie v životnom poistení aj napriek tomu, že investičná zložka sa presunula do sporenia. Tento rast by nebol možný bez našich sprostredkovateľov, ktorým sa chcem aj touto cestou poďakovať.  ...

 čítaj viac
NOVINKY

Čo robiť, keď sme doma
...

 čítaj viac
NOVINKY

Ako vnímať koronavírus ako príležitosť na napredovanie
V momentálnej neľahkej, celospoločenskej situácii sme sa rozhodli priniesť sériu blogových príspevkov s tematikou osobnostného rozvoja. Oslovili sme odborníčku z našich vlastných radov, transformačnú koučku Moniku Slávikovú. Ako ste si už zvykli, #kedpotrebujetepomoct," class="wysiwyg-hashtag">#kedpotrebujetepomoct, sme tu pre Vás. Nebude to inak ani počas koronavírusu. Prajeme vám príjemné čítanie.  Cením si, že sa k Vám môžem prihovoriť. Dovoľte, aby som sa najprv predstavila. Volám sa Monika Sláviková, v Universale som regionálnou riaditeľkou v Prešove - Agentúra Severovýchod Márie Gojdičovej. V podnikateľskom prostredí som známa aj ako transformačná koučka. V súkromí som manželka, mama, babka, sestra a priateľka.   Finančníctvo a koučing   V práci prepájam dve hlavné oblasti: finančníctvo a koučing. Spájajú sa mi od času, keď som vstúpila do sveta financií a zaregistrovala sa v roku 2007 do NBS. Pôsobila som v dvoch veľkých poisťovniach na poste Unit managera a budovala tímy na „zelenej lúke“. Od minulého roka som tu s Vami.    Manažér – to slovo, táto pozícia, vo mne vždy vzbudzovala hlavne zodpovednosť. Už nie len za seba, ale aj za iných. A práve uvedomenie zodpovednosti ma priviedlo ku koučingu. Chcela som byť manažérom, ktorý ľudí vedie, nielen riadi. Ktorý napomáha osobnostnému rozvoju každého člena tímu, podľa jeho potrieb. A taktiež som od začiatku manažovania vnímala zodpovednosť za vlastný sebarozvoj, aby som mala čo odovzdávať ďalej. Vlastný osobnostný rozvoj ma postupne priviedol od manažérskeho koučingu k transformačnému. Dostala som sa do bodu, keď som si dala otázku: „Ako ďalej?“ Na pôvodnom pôsobení som nevidela pre seba ďalšiu cestu.  Prečo UNIVERSAL  Hľadala som možnosti ako tieto dve oblasti, v ktorých rada pôsobím, prepojiť. Najnáročnejšie bolo pre mňa nájsť spoločnosť, v ktorej skĺbim to, čo je pre mňa dôležité. Serióznosť, férovosť, profesionalita, história, avšak aj online systémy. Jedna z dôležitých technických vecí pre mňa bolo aj to, ako zastrešiť zmluvy z predchádzajúcich spoločností na jednom mieste. Hľadala som niečo, čo bude naďalej spájať mňa a klienta, okamžite. Našla som iŠanón 2.0 , nástroj - platformu, kde môžem prepájať minulú finančnú prax s budúcou. Keďže viem veci jednoducho a spoľahlivo vybaviť cez iŠanón, ostáva mi čas aj na klientov z transformačného koučingu.  V týchto dňoch, keď sú osobné stretnutia obmedzené, robím sprostredkovanie, manažovanie, aj transformačný koučing online. Môžem z domácej kancelárie pomáhať tým, ktorý si potrebujú rozobrať situáciu s nestrannou osobou. Lebo každý z nás dnešnú situáciu prežívame inak.  Ja pracovne vnímam situáciu tak, že Universal nám pre vykonávanie našej práce pripravil vonkajšie prostredie cez moderné online systémy ako je mobilná aplikácia iŠanón 2.0 , aby sme túto situáciu videli ako príležitosť na rozvoj a napredovanie. Pokračovanie nabudúce. #kedpotrebujetepomoct" class="wysiwyg-hashtag">#kedpotrebujetepomoct Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov a transformačná koučka  ...

 čítaj viac
Potrebujete pomôcť?
+ 421 903 292 292
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL