Ako pomáhame hokejovým klubom, hokejistom a mládeži

21. 9. 2018, Blog, poistenie osôb

V roku 2016 sme začali spoluprácu s hokejovými klubmi. Našim prvým partnerom v rámci hokejových klubov bol klub HK Nitra, neskôr sme začali spolupracovať s ostatnými hokejovými klubmi na Slovensku. V spolupráci s týmito klubmi sme získali partnerov, ktorí sa neskôr stali našimi významnými klientmi. Okrem získavania spoločných partnerov, sme sa začali venovať aj poisteniu hráčov, konkrétne úrazovému poisteniu hokejistov, kde okrem samotného uzatvárania poistných zmlúv, zabezpečujeme plný servis, kontrolu zaplatenia zmlúv a tiež zabezpečujeme servis v rámci poistných udalostí. A to od ich nahlásenia až po samotnú likvidáciu.

V súčasnosti sa pripravujeme na novú cestu poistenia mladých hráčov - juniorov, nakoľko je na Slovensku veľké množstvo detí , ktoré majú záujem o aktívne športovanie. Máme pripravené exkluzívne produkty, ktoré ponúkneme celej športovej mládeži na Slovensku - nielen hráčom hokeja. Výhodou takéhoto poistenia je, že za "detské poistné" dokáže byť dieťa poistené až do veku 25 rokov, a to s plným poistným krytím a najmodernejšími pripoisteniami. Rodič si tiež môže vybrať z ponuky produktov kapitálového, investičného alebo len úrazového poistenia.

Okrem spolupráce s klubmi sa venujeme aj samotnej športovej stránke podpory našich klubov. Na prilbách našich hráčov a mantineloch našich klubov môžeme vidieť logo UNIVERSAL našej spoločnosti UNIVERSAL maklérsky dom, a.s. 

Ak máte záujem o viac informácií o poistení napíšte nám

okres
ĎAKUJEME VAŠA SPRÁVA BOLA ODOSLANÁ...
PRI ODOSIELANÍ SPRÁVY DOŠLO K CHYBE...
POISTENIE OSÔB

Ako ovplyvní nový odvod do štátu ceny poistiek?
Parlament dňa 22.11.2016 schválil novelu zákona o poisťovníctve. Na základe nej budú poisťovne od januára 2017 povinné odvádzať štvrťročne 8 percent zo všetkých príjmov z neživotného poistenia. Pôvodný návrh počítal s tým, že sa novela nebude vzťahovať len na novouzatvorené poistné zmluvy, ale odvod mal byť retroaktívny, teda mal sa týkať aj poistných zmlúv uzatvorených v predchádzajúcich rokoch. Táto retroaktivita z novely zákona našťastie vypadla. V minulom roku poisťovne vytvorili v sektore neživotného poistenia priemerný zisk vo výške cca 4%, čo je len polovica navrhovaného navýšenia. Keďže činnosť poisťovní je podnikaním a každý podnikateľ podniká s cieľom tvoriť zisk, poisťovne budú nútené zvýšiť ceny neživotného poistenia, aby nevytvárali stratu. Za neživotné poistenie tak budú musieť ľudia platiť viac, ako doteraz. A to aj tí, ktorí majú bezškodový priebeh poistenia, teda nečerpali zo svojej poisťovne žiadne poistné plnenie. Pri ktorých produktoch sa majú ľudia pripraviť na zvýšenie ceny? Novela sa bude týkať všetkých produktov neživotného poistenia okrem PZP, kde tento odvod existuje už od začiatku. Takto vybrané peniaze z PZP sú určené pre hasičov a záchranárov na krytie nákladov pri ich zásahoch pri dopravných nehodách. Nový odvod sa bude vzťahovať na poistenia domov, bytov, domácností, havarijného aj cestovného poistenia, ako aj poistenia majetku firiem. A samozrejme aj všetkých zodpovedností občianskych i firemných a všetkých špeciálnych neživotných poistení. Peniaze z neho sa majú použiť na ochranu životného prostredia, protipovodňové opatrenia, ale aj krytie škôd po živelných udalostiach, čo všeobecne evokuje pocit, že vláda takto chce pomáhať tým nezodpovedným, ktorí sa o ochranu svojho majetku nestarajú a po živelnej pohrome chodia vyplakávať po úradoch, že nemajú kde bývať. Tí, ktorí si svoj majetok chránia aj poistením, by sa im mali na náhradu škody poskladať. K čomu to môže viesť? Ak to tak skutočne bude, mnohí doteraz poistení sa poisťovať nebudú. A vzhľadom na očakávané navýšenie ceny poistenia o minimálne 12% sa predpokladá, že hlavne veľkí firemní klienti prenesú svoje poistenie do zahraničia, čím sa na Slovensku vyberie na tomto odvode oveľa menej peňazí, ako sa očakáva, a samozrejme to bude mať aj vplyv na výšku odvedenej dane. Summa summarum po pár rokoch to môže dopadnúť tak, že výsledkom tohto odvodu bude pre štát nulové navýšenie alebo dokonca zníženie príjmov z neživotného poistenia. Upravia poisťovne okrem cien aj poistné podmienky? Poisťovne momentálne prepočítavajú, ako by tento odvod v budúcnosti mohol zasiahnuť do ich hospodárenia. Ako som spomínal, všeobecne môžeme očakávať nárast cien neživotného poistenia. Uvidíme, či novela bude viesť aj k zmene poistných podmienok, no podľa môjho názoru takéto zmeny nebude treba. Čo sa týka PZP, chcem upozorniť na skutočnosť, že navyšovanie jeho cien, s ktorým sa stretávame v súčasnom období, nemá s týmto odvodom nič spoločné. V prvom rade súvisí dvíhanie cien s novelou zákona o PZP, ktorá platí od 1.4.2016 a hovorí o tom, že každá poisťovňa musí uplatňovať malus, teda zvýšenie ceny poistného za škodový priebeh poistenia. Navýšenie cien poistného tak chodí klientom, ktorí v predchádzajúcom poistnom roku spôsobili škodu. Niektoré poisťovne však navýšili ceny všetkým. Sú to tie, ktoré sa v predchádzajúcom období nepripravili na zmeny vyplývajúce zo Solvency II, nariadenia s celoeurópskou platnosťou, ktoré hovorí o tom, že každý poistný produkt musí byť samofinancovateľný, teda jeho prípadná strata nesmie byť dotovaná zo zisku z iných produktov. Tieto poisťovne držali svoje ceny na najnižšej možnej úrovni, čím získali dosť veľa klientov. A teraz, keď už Solvency II platí v plnom rozsahu, museli ceny upraviť skokovo, čo sa týmto klientom, samozrejme, nepáči a hľadajú si inú poisťovňu Vyvolá vzniknutá situácia konkurenčný boj medzi poisťovňami? Konkurenčný boj medzi poisťovňami existuje aj bez tohto odvod. No práve vzniknutá situácia spôsobila väčšiu spoluprácu medzi poisťovňami, ktoré v zastúpení svojej asociácie proti tomuto navýšeniu aktívne bojujú aj po jeho schválení. Ako majú ľudia postupovať, aby docielili pre seba čo možno najvýhodnejšie zriadenie poistiek? Pre klientov, ktorí hľadajú najvýhodnejšie riešenie, platí to, čo doteraz. Nehľadať len najnižšiu cenu, ale hlavne porovnanie rozsahu poistného krytia. Nakoľko zodpovedá nielen ich finančným možnostiam, ale hlavne rizikám, ktoré im hrozia a budúcim možným potrebám, ktoré vzniknú, ak sa niečo stane. Ďalším rozhodujúcim faktorom sú skúsenosti s rýchlosťou a kvalitou poistného plnenia zo strany poisťovne. Najlepšie pre ľudí bude, ak si porovnanie poistiek nechajú urobiť odborníkom na neživotné poistenie. Táto služba je vykonávaná zdarma. Pavol Michalec odborný garant pre neživotné poistenie Universal maklérsky dom a.s....

 čítaj viac
POISTENIE OSÔB

Čo vám v zahraničí pokryje zdravotné poistenie a na čo už potrebujete cestovné poistenie?
Ľudia si často myslia, že Európsky preukaz zdravotného poistenia (EHIC) im pri výjazde do zahraničia nahradí cestovné poistenie. Pravdou je, že s ním máte nárok na potrebnú zdravotnú starostlivosť v štátoch EÚ a pridružených krajinách. Neplatí to však automaticky vo všetkých prípadoch. Preto sme pre vás v nasledujúcich Universálnych radách načrtli situácie, v ktorých vám postačí kartička EHIC a na čo už potrebujete cestovné poistenie. 1. Čo sa pokladá za nevyhnutnú zdravotnú starostlivosť Definícia samotnej nevyhnutnej zdravotnej starostlivosti je sporná. Tá je totiž úplne na posúdení daného lekára, ktorý vás bude vyšetrovať. Ústredným kritériom je, aby vám zákrok alebo predpísané lieky umožnili ostať v danej krajine po dobu, akú ste mali v pláne. Pokiaľ ale zrovna narazíte na lekára, ktorý s vami nebude chcieť strácať čas, môžete si na akútny zápal zubov odniesť balíček analgetík s tým, že vám pomôžu bolesť až do odchodu prečkať. Vytúžený výlet k moru sa tak môže veľmi rýchlo premeniť na nočnú moru. V prípade chronických ochorení sa situácia ešte viac skomplikuje. 2. Pozor na doplatky a spoluúčasť Rátajme s tým, že vo väčšine prípadov narazíte na solídne zdravotnícke zariadenie. Spoluúčasť a doplatky za starostlivosť či lieky sa môže v niektorých štátoch vyšplhať až na tisíce, v prípade väčšieho množstva liekov alebo komplikovanejších zákrokov aj na desaťtisíce. Zvlášť doplatky za hospitalizáciu môžu byť vysoké. 3. Zákroky hradené u nás nemusia byť hradené aj v zahraničí Napr. zubná starostlivosť nie je vo Švajčiarsku a Dánsku hradená vôbec, v Taliansku alebo Poľsku môžete za lieky doplatiť až 100% ich ceny a v niektorých štátoch vám EHIC nehradí napr. horskú službu. Takže ak vás na dovolenke v Dánsku chytí zápal zubov alebo sa stratíte v Alpách, bez poistenia sa nedoplatíte. 4. EHIC vám oproti cestovnému poisteniu pokrýva len nevyhnutné zdravotné náklady Zodpovednosť za škodu, asistenciu alebo kompenzáciu za meškajúci let od neho čakať nemôžete. Kartička EHIC vás teda môže čiastočne zachrániť v prípade, keď vyjdete za hranice a na cestovné poistenie si spomeniete až po tom, ako sa vám niečo stalo. Musíte však počítať s tým, že doplatky za lieky alebo ošetrenie vás nakoniec zrejme vyjdú oveľa drahšie, než na koľko by vás vyšlo cestovné poistenie. S tým navyše získate ešte nonstop asistenčnú službu, poistenie proti krádeži batožiny, poistenie zodpovednosti za škodu a mnoho ďalších výhod. Cestovné poistenie si môžete pohodlne zriadiť cez našu mobilnú aplikáciu iŠanón 2.0. Ak ešte nemáte svoj iŠanón 2.0, stiahnite si ho tu.     (Zdroj: AXA Assistance)...

 čítaj viac
POISTENIE OSÔB

5 jednoduchých rád ako mať prehľad vo všetkých zmluvách a mať ich stále pri sebe
1. Majte všetko na jednom mieste Všetky vaše dôležité dokumenty si môžete jednoducho povkladať do aplikácie iŠanón www.isanon.sk a kdekoľvek na svete ich máte rýchlo po ruke, či už sa jedná o finančné, poistné úverové zmluvy ale aj fotokópie pasu, rodného listu, sobášneho listu, revízne správy, ktoré potrebujete pri hlásení udalosti a pod. 2. Udržujte informácie k dispozícií 24/7 Aplikácia iŠanón www.isanon.sk vám vyhľadá všetky vaše potrebné informácie nonstop 24 hodín behom pár sekúnd, či už sa nachádzate doma, v práci, v obchodnom centre, na dovolenke pri mori alebo v horách.   3. Majte kontakt na sprostredkovateľa neustále na dosah V prípade akejkoľvek vzniknutej situácie máte vždy po ruke nielen všetky vaše dokumenty ale aj spojenie na osobného pomocníka, vášho privátneho sprostredkovateľa, priamo cez aplikáciu iŠanón. www.isanon.sk.  4. Zjednodušte si prípadné hlásenia poistných udalostí V prípade hlásenia nehody už nemusíte hľadať na internete kontakt na ktorúkoľvek spoločnosť. V iŠanóne www.isanon.sk máte všetky dôležité kontakty a informácie k dispozícii na jednom mieste. 5. Majte po ruke všetky novinky a dôležité upozornenia Na všetky dôležité a významné udalosti aplikácia iŠanón www.isanon.sk pamätá za vás. Vďaka iŠanónu vám neuniknú žiadne užitočné novinky z finančného sektora. Všetky informácie máte touto cestou priamo z prvej ruky. ...

 čítaj viac
Potrebujete pomôcť?
+ 421 903 292 292
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL