5 jednoduchých rád ako mať prehľad vo všetkých zmluvách a mať ich stále pri sebe

16. 10. 2018, Blog, poistenie osôb

1. Majte všetko na jednom mieste

Všetky vaše dôležité dokumenty si môžete jednoducho povkladať do aplikácie iŠanón www.isanon.sk a kdekoľvek na svete ich máte rýchlo po ruke, či už sa jedná o finančné, poistné úverové zmluvy ale aj fotokópie pasu, rodného listu, sobášneho listu, revízne správy, ktoré potrebujete pri hlásení udalosti a pod.

2. Udržujte informácie k dispozícií 24/7

Aplikácia iŠanón www.isanon.sk vám vyhľadá všetky vaše potrebné informácie nonstop 24 hodín behom pár sekúnd, či už sa nachádzate doma, v práci, v obchodnom centre, na dovolenke pri mori alebo v horách.  

3. Majte kontakt na sprostredkovateľa neustále na dosah

V prípade akejkoľvek vzniknutej situácie máte vždy po ruke nielen všetky vaše dokumenty ale aj spojenie na osobného pomocníka, vášho privátneho sprostredkovateľa, priamo cez aplikáciu iŠanón. www.isanon.sk. 

4. Zjednodušte si prípadné hlásenia poistných udalostí

V prípade hlásenia nehody už nemusíte hľadať na internete kontakt na ktorúkoľvek spoločnosť. V iŠanóne www.isanon.sk máte všetky dôležité kontakty a informácie k dispozícii na jednom mieste.

5. Majte po ruke všetky novinky a dôležité upozornenia

Na všetky dôležité a významné udalosti aplikácia iŠanón www.isanon.sk pamätá za vás. Vďaka iŠanónu vám neuniknú žiadne užitočné novinky z finančného sektora. Všetky informácie máte touto cestou priamo z prvej ruky. 

Ak si chcete nechať skontrolovať vaše zmluvy, neváhajte nás kontaktovať

okres
ĎAKUJEME VAŠA SPRÁVA BOLA ODOSLANÁ...
PRI ODOSIELANÍ SPRÁVY DOŠLO K CHYBE...
POISTENIE OSÔB

NA ČO SA V OBDOBÍ KORONAVÍRUSU VZŤAHUJE CESTOVNÉ POISTENIE
Vážení klienti, milí kolegovia, vzhľadom na vážnosť situácie spôsobenej koronavírusom, vydali naše partnerské poisťovne v cestovnom poistení svoje stanoviská a odporúčania. V tomto texte som pre vás zhrnul najpodstatnejšie body.  Liečebné náklady   Ak sa poistený počas cesty v zahraničí nakazí vírusom a vzniknú mu v zahraničí náklady na liečbu, prípadne ho bude potrebné z tohto dôvodu hospitalizovať, či prepraviť do vlasti, má nárok na preplatenie týchto nákladov. V prípade, že poistený je vycestovaný a miestna epidémia ohrozuje konkrétne jeho telesnú bezpečnosť v zahraničí a tým je jednoznačne dané, že v ceste nemožno pokračovať a zároveň Ministerstvo zahraničných vecí SR vyhlási varovanie pred cestou do zasiahnutej krajiny alebo oblasti, je toto dôvod na prerušenie cesty. Vtedy má poistený nárok na preplatenie nákladov spôsobených spiatočnou cestou, ak má zakúpené cestovné poistenie s krytím storno/prerušenie cesty.  V prípade, ak poistený nebude môcť zo zdravotných dôvodov použiť pôvodne plá­novaný dopravný prostriedok, spätnú prepravu mu poisťovňa môže zabezpečiť primeraným dopravným prostriedkom. Vzhľadom na zrušenie medzinárodnej vlakovej aj autobusovej dopravy na vstupe do SR zostáva už len preprava autami.     Predĺženie poistenia  V prípade, ak sa poistenému plánovaný pobyt v zahraničí predĺži z dôvodu karantény, zrušenia alebo preloženia plánovaného odchodu dopravného prostriedku, poisťovňa môže poskytnúť bezplatné predĺženie krytia liečebných nákladov počas celej doby pobytu až do návratu na Slovensko. Na preukázanie nároku na predĺženie poistenia treba potvrdenie o karanténe zo zasiahnutej oblasti. Poisťovňa zároveň klientom poskytne právnu pomoc súvisiacu s uplatnením týchto nárokov. Pokiaľ sa však poistený nakazí v krajine, do ktorej vycestoval až po tom, ako naše Ministerstvo zahraničných vecí neodporúčalo do tejto krajiny cestovať, nárok na preplatenie nákladov na hospitalizáciu, liečbu či predĺženie poistenia alebo zabezpečenie náhradnej dopravy mať nemusí.   Karanténa   Náklady vzniknuté v súvislosti s karanténou bežne nie sú v cestovnom poistení kryté. Pokiaľ je klient na Slovensku v dobe plánovaného odjazdu v karanténe a tým nemôže nastúpiť na plánovanú cestu, môže to byť dôvod pre uhradenie stornopoplatkov z poistenia storna. V takomto prípade môže poisťovňa postupovať ako keby bol klient hospitalizovaný. Záverečné odporúčanie   Každopádne klientom odporúčame, aby ctili zásady predbežnej opatrnosti a potenciálne rizikovým oblastiam sa vyhýbali, pretože v prípade mimoriadnej situácie môže byť technicky náročné zaistiť potrebnú zdravotnú asistenciu (napríklad pri nutnosti repatriácie klienta na Slovensko vzhľadom na súčasné zvýšené bezpečnostné opatrenia na štátnych hraniciach). Autor článku: Pavol Michalec, Odborný garant pre neživotné poistenie...

 čítaj viac
POISTENIE OSÔB

Je vo vašom poistení aj krytie koronavírusu?
COVID-19 hýbe celou našou spoločnosťou a neobchádza ani poistný trh. Určite nik z nás nečakal, že také niečo ako koronavírus môže vôbec vzniknúť a nečakali to ani poisťovne. Teraz si mnoho z našich klientov oprávnene kladie otázku: „Mám vo svojej zmluve poistné krytie, keď je to úplne nová situácia? Mám pokrytú túto diagnózu, ktorá vlastne ani neexistovala keď som podpisoval svoju zmluvu? A to ešte v čase, keď je vyhlásená pandémia? “       A preto prinášame zopár objasnení. V prvom rade je dôležité si uvedomiť, že dané objasnenia sú platné k dnešnému dňu.  1. ) Poisťovne momentálne zvažujú proklientské kroky a prinášajú vyhlásenia smerom k plneniu COVID-19 z komerčného poistenia a možností plnenia nad rámec poistných podmienok. 2.) Áno, môže sa stať, že niekto v našom okolí má starý „historický typ“ poistnej zmluvy, poistku uzavretú veľmi dávno, kde je pandémia vo výlukách. V tomto prípade odporúčame kontaktovať svojho sprostredkovateľa . 3. ) Čo sa týka momentálneho stavu poisťovne, okrem dvoch (Wűstenrot poisťovňa a Novis poisťovňa), ponúkajú poistné produkty, kde nie je vo výlukách pandémia. Takže vyhlásenie stavu pandémie, nemá vplyv na poistné plnenie. Tieto dve poisťovne, ktoré majú túto výluku zadefinovanú vo svojich podmienkach, podľa posledných vyhlásení, robia proklientské kroky a pravdepodobne budú udalosti riešiť individuálne. 4.) Čo sa týka pripoistenia hospitalizácie a to isté platí aj pre pripoistenie pre prípad pracovnej neschopnosti, ide momentálne o stav, v ktorom, ak má klient diagnostikovanú diagnózu COVID-19, tak mu plynie plnenie z týchto pripoistení. Samozrejme pre uvedené pripoistenia platia len také ochranné a čakacie lehoty, výluky a obmedzenia definované príslušnými poistnými podmienkami, ktoré sú platné aj pri iných bežných ochoreniach. Zároveň upozorňujeme klientov, že je dôležité dodržať liečebný postup, nariadenú karanténu a ďalšie nariadenia vlády. 5.) Pokiaľ by došlo k tomu najhoršiemu, k smrti klienta z dôvodu choroby, samozrejme jedná sa o akúkoľvek smrť, v tom prípade, ak má klient dojednanú akúkoľvek smrť, poisťovňa by pristúpila k plneniu.  Čo teda robiť práve teraz? Ako sa zachovať? Určite dodržiavať už spomínané liečebné postupy , karanténu a nariadenia vlády týkajúce sa COVID-19. Práve v tejto dobe neodporúčame rušiť Vaše existujúce poistenie. Aj keby nebolo niektoré z pripoistení (hospitalizácia, PN-ka) v danej poistnej zmluve, môže byť táto zmluva nastavená dobre a je postačujúce doplniť tieto pripoistenia. Pri doplnení týchto pripoistení, alebo pri uzatváraní nového poistenia, Vám odporúčame kontaktovať odborne zdatného sprostredkovateľa, ktorý aj vďaka moderným online nástrojom, Vám na základe Vašich potrieb dokáže reálne pomôcť. Prajeme vám v týchto náročných dňoch najmä veľa zdravia a pozitívneho myslenia. Autor článku: Ivan Huspenina, Odborný garant pre životné poistenie ...

 čítaj viac
POISTENIE OSÔB

Ako si užiť bezproblémovú dovolenku s adrenalínovými zážitkami
Ak ste si na svoj zaslúžený oddych vybrali dovolenkovú destináciu, ktorá je všeobecne označovaná ako riziková krajina, prípadne plánujete počas dovolenky relaxáciu formou adrenalínových športov a nemáte vhodné pripoistenie, poisťovňa vám v prípade poistnej udalosti nemusí vždy preplatiť náklady. Nápomocná v rámci výberu toho správneho cestovného poistenia vám bude naša mobilná aplikácia iŠanón 2.0. Prostredníctvom iŠanónu 2.0 si môžete na pár klikov uzavrieť cestovné poistenie potrebné na každej dovolenke. PRE KAŽDÝ PRÍPAD majte aplikáciu, ktorá vám zjednoduší život stále so sebou. Ak ešte nemáte svoj iŠanón 2.0 v mobile, stiahnite si ho tu.  Prístup poisťovní k rizikovým športom je rozdielny v tom, že niektoré majú v rámci poistenia rizikových športov zahrnuté úplne všetky, no niektoré ich majú špecificky kategorizované a dokonca tie najrizikovejšie aj nepoistiteľné. V nasledujúcom článku vám prinášame niekoľko konkrétnych prípadov, kedy takéto pripoistenie odporúčame. • PADÁK - parašutizmus, paragliding, či padák ťahaný člnom. • POTÁPANIE - poisťovne ho umožňujú za vopred stanovených podmienok, prípadne za príplatok vo vyššej rizikovej skupine. • RAFTING - splavovanie ale aj iné extrémne aktivity ako kaňoning či jaskyniarstvo sú tiež činnosti, pri ktorých si s bežným poistením nevystačíte. • VYHLIADKOVÉ LETY - nezáleží na tom či lietadlom, helikoptérou, balónom. Väčšina poisťovní v základe kryje len bežné dopravné lety. • MOTORISTICKÝ ŠPORT - ak sa vám niečo stane pri jazde na okruhu alebo rallye. Nezáleží či pri pretekoch, cvičnej jazde alebo tréningu. Táto výluka sa tiež týka aj športových motorových člnov a lodí. • HOROLEZECTVO - v horách si dávajte pozor aj na vyznačených turistických chodníkoch. Akonáhle sa vám niečo stane či už na chodníku alebo mimo neho, väčšinou je nutný zásah Horskej služby. Preto odporúčame mať pripoistené nielen tieto rizikové športy, ale v zahraničí aj zásah Horskej služby.  • BUNJEE JUMPING - aj iné extrémne aktivity, ktoré ľudia robia v lunaparkoch na dovolenke. • ALKOHOL - akákoľvek nehoda pod vplyvom alkoholu bude mať vo všetkých poisťovniach za následok krátenie alebo úplné odmietnutie plnenia. • Rizikové destinácie, kde prebiehajú vojnové udalosti, občianske nepokoje či dokonca hrozí TERORIZMUS, vo výlukách nenájdete. Poisťovne sa pri posudzovaní škôd vzniknutých na takýchto rizikových miestach riadia vždy aktuálnym odporúčaním Ministerstva zahraničných vecí SR. Pokiaľ bolo takéto odporúčanie vydané, poisťovňa v prípade škody nemusí plniť. Avšak ak sa klient stane obeťou teroristického útoku na území, ktoré v čase útoku nebolo považované za rizikové, poisťovňa všetky nároky klienta preplatí. Podmienky poistenia neplatia všade rovnako a bývajú rôzne. Radi vám pomôžeme nájsť také, ktoré je pre vás najoptimálnejšie....

 čítaj viac
Potrebujete pomôcť?
+ 421 903 292 292
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL